Rahsia Parut Jerawat Lama Hilang Tanpa Di Sangka-Sangka

EUW
Jerawat memang mimpi ngeri kita sebagai wanita. Tak kisahlah kita anak dara atau dah anak 4 macam saya. Mesti nak cantik juga. Muka pun tak nak ada jerawat. Parut jerawat apatah lagi. Lagi nak hilangkan parut tu.

Bila dah nampak jerawat nak tumbuh, tangan pun gatal nak picit kan. Memang best picit jerawat. Tapiiii, itu yang bagi muka kita lebih teruk. Tahu tak kenapa lebih teruk? Sebab lepas tu, akan ada bekas jerawat dan parut jerawat hitam. Lagi parah bila muka kita jadi lubang-lubang.

Bukan senang nak hilangkan parut jerawat tu kan??
Huwaa..

Eh, ada siapa ke suka ada parut macam ni? Tak mau.. Tak mau..

Tapi nak elak macamana. Benda dah ada. Kadang-kadang dari zaman remaja lagi dah ada, nak hilang macamana kan?

Bila parut ni ada, mula lah rasa rendah diri. Kulit muka dah tak cantik macam orang lain. Mula lah nak beli kosmetik mahal, bagi tutup kesan tak comel tu. Oh, kerana duit saya sanggup buat apa sahaja. Serius??

Ya. Kalau tak, takde la berlambak banyak kosmetik mahal, tapi bila pakai, tak berkesan pun.

Jangan risau. Kita boleh kembalikan keyakinan diri dengan satu RAHSIA. Sebelum tu jom tengok gambar testimoni ni.. Jangan TERKEJUT naaaa…

Ok. sila lah percaya. Jerawat dan Parut jerawat dah Kurang tau. Parut yang kehitaman tu dah tak nampak sangat pun. Apa Rahsianya..??
VITAMIN E la salah satu nya.
Hebat sungguh kan?
Gandingan Vitamin E dan Vitamin C memang TERBAIK.
Vitamin E dan Vitamin C bukan sahaja boleh hilang jerawat dan pudarkan / hilangkan parut, tapi boleh kuatkan imun badan dan luka cepat sangat sembuhnya. Bantu elak sel barah juga.
Cop. 
Masih tak percaya dengan kesan hebat Vitamin E?
Jom layan Testimoni ini pula.

Bukan main gembira lagi pengguna Vitamin E ni, bukan je pudar / hilangkan parut jerawat, liang pori kulit pun mengecil. Wahhh. dah boleh lawan artis korea la cun kulit muka kita.

Boleh jadi macam ni kot (gambar hiasan)

Hehe. Gurau je.

Haa. Dapatkan Vitamin E Shaklee dan Vitamin C Shaklee hari ni. Jimat tau
Vitamin E : RM149 sahaja untuk 120 biji.
Vitamin C: RM92 sahaja untuk 180 biji.
Boleh tahan 4 bulan hingga 6 bulan

 TAK KAN TAK MAMPU KOTTT. Kata nak jadi comel. Hihi

Testimoni lagi

Update pada 22 November 2014
Testimoni Baru

Berminat Untuk Dapatkannya?

Cara Order:
Hanya SMS/ Wassap / Telegram: 019-3816167 (ida)

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge