Petua Hilangkan Gout Sehingga Boleh Makan Makanan Kegemaran Semula

Anda seorang yang aktif dan kuat membuat aktiviti.

Ligat ke sana sini, sentiasa ceria dan cergas.
Tiba-tiba kaki anda tak boleh jalan. Sendi-sendi rasa ketat dan pedih.
Aktiviti yang biasa anda buat pun terpaksa dilupakan. Hanya dapat melihat rakan-rakan gembira luangkan masa untuk aktiviti kesukaan.
Dah nak buat macam mana. Nak gerak pun susah. Ini pula nak ke sana ke mari.
Itulah siksanya sakit Gout. Gout ni biasanya orang lelaki yang kena. 

Macamana Boleh Dapat Gout?

Gout ni terjadi bila asid urik terlebih dalam badan. Ramai tak tahu yang asid uric ni adalah bahan buangan. Ia berasal dari satu bahan dalam badan yang dipanggil Purin.
Purin ni dihasilkan dari dalam badan, dan boleh didapati dari makanan yang kita makan macam daging dan makanan laut.
Setiap dari kita ada purin. Purin ni akan lalu ke dalam hati. Hati akan tukar Purin jadi asid urik untuk dibuang oleh buah pinggang melalui air kencing.

Bila kandungan asid urik tinggi dalam darah, ia akan mengeras membentuk kristal bergaram pada sendi, kadang-kadang membentuk  batu dalam buah pinggang.  Itu yang terjadinya Gout.

Sendi akan membengkak dan kita akan susah nak jalan dan bergerak.

Sakit Sangat!

Berpuluh Tahun Merana Gout

 Ida ada seorang rakan yang ayahnya kena gout. Pain killer memang teman setia. Bila sakit sangat mesti makan pain killer. Kesian kan?

Teruknya sakit gout si ayah sehinggakan nak  berjalan pun ke papah dinding.

Jom ikuti Testimoni sahabat saya ini.

“Ayah menderita gout berpuluh tahun. Pain killer dan ubat gout peneman setiap hari. Salah makan sikit je mesti gout datang. Jalan sampai memapah dinding

Tapi sejak amalkan vivix satu sudu kecil setiap hari, Alhamdulillah takde lagi gout menjengah. Yang bestnya, boleh tinggalkan dah ubat gout dan painkiller yg dh bertahun ambik tu. Dan ayah dah boleh makan makanan kegemaran semula! Syukur Alhamdulillah”

Wow. Dah tak perlu makan painkiller.

Yang lebih best, boleh makan makanan kegemaran semula.
Dah bertahun tak boleh makan seafood, kini dah boleh menikmatinya semula.

Memang TERBAIK.

Hanya dengan satu sudu Vivix sehari, Gout dah hilang dengan izin Allah.


Vivix tu apa?

Vivix bukan ubat. Ia bukan dicipta untuk mengubati penyakit-penyakit tertentu.

Vivix adalah supplemen / makanan tambahan yang bantu badan melawan penyakit secara semulajadi. Ia bukan sahaja terkenal di Malaysia, malahan serata dunia.

4 bahan semulajadi yang menjadi bahan utama dalam Vivix adalah:

  • Poligonum Cuspidatum
  • Anggur Muscadine
  • Elderberi Eropah 
  • Lobak Ungu

Vivix bantu perbaiki sel yang rosak. Sel badan yang rosak kerana asid urik boleh dipulihkan secara semulajadi tanpa pengambilan ubat.

Vivix bukan ubat yang boleh menyembuhkan serta merta. Kesannya mungkin berbeza mengikut individu, tetapi yang pasti tiada kesan sampingan dari pengambilan Vivix.

Dapatkan Vivix HARI INI supaya anda tidak perlu merana sakit gout dan kembali boleh makan makanan kegemaran yang sedap-sedap.

Hubungi Saya.

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge