Vivix Yang Dimakan Oleh Ibu Membuatkannya Terkejut..

Ni ibu saya, sudah jadi peminat Vivix.
Mula-mula cuba makan Vivix adik yg tertinggal di rumahnya, beliau beritahu dah tak mengantuk masa dengar kuliah subuh.

Lepas 2 minggu makan, jeragat hitam kat mukanya berkurang, nampak lebih awet muda.
Dia pun request nak beli sebotol.

Maka bertambahlah satu lagi produk Shaklee yg beliau konsisten makan.
Sebelum ni hanya ostematrix untuk sembelit, GLA untuk ekzema dan kuping di kepala.

Seronok tengok muka ibu dah bertambah cerah dari jeragat, dan lebih bertenaga.
Syukur.

Ibu saya adalah nenek kepada 20 org cucu dan sudah berumur 61 tahun. nampak macam 40an kan? hihi

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge