[Video] Rahsia Hamil Bertenaga, Kurang Mabuk Walaupun Berpuasa

Wanita mengandung dan hamil adalah special, mereka di beri ujian untuk menganggung segala macam cabaran di sepanjang kehamilan. Hormon berubah, mood berubah dan kadang-kala perlukan tenaga lebih untuk melakukan aktiviti.

Saya telah mengalami pengalaman itu 4 kali, dan saya percaya ibu-ibu lain pun rasa seperti yang saya rasa. Kena kuat semangat sebab bukan mudah untuk lalui 9 bulan dengan penuh cabaran.

Hamil untuk kali ke 2 dan ke atas lebih mencabar kerana perlu uruskan anak yg lain dan kerja rumah yang lain selain diri sendiri menanggung beban kandungan. Makin lama makin berat dan sarat.

Kita makin lemah, makin perlukan tenaga dan kawal stress setiap masa.

————-

Sahabat kita dalam Video ni sangat letih berpuasa ketika hamil anak ke 4. Jom Tengok apa rahsia beliau boleh berpuasa sampai 30 hari Ramadhan.


Puasa Semasa Hamil Tak Semestinya Lembik Lunyai. Tengok Betapa Cergas Makcik ni… from iReach HD on Vimeo.

Testimoni saya sendiri

Saya nak kongsi pengalaman saya makan ESP Shaklee yang bantu saya lebih tenaga. Ya, ESP ni adalah protein yang glisemik rendah, bancuhan minuman saya setiap pagi.

Kalau makan makanan tinggi karbohidrat sahaja dan ada glisemik tinggi, kita akan cepat kenyang, TAPI cepat lapar juga. Kebarangkalian kena diabetes pun tinggi. Oh, tak mau.. tak mau.. Kena kawal makan terutama bila hamil.

Dengan ESP, ia bantu saya kenyang lebih lama. Masa awal-awal hamil, bila kenyang lebih lama, kita akan rasa kurang loya dan nak muntah. Oh, pengalaman muntah-muntah dan loya memang sangat perit. Rasa tak laaaaarat sangat tau.

Masa puasa pun, Alhamdulillah ESP sangat bantu saya untuk lebih tenaga buat kerja. Saya ni jenis kurus kedeking. Bila petang je, saya rasa gigil sebab kurang tenaga, lepas jumpa ESP, dengan izin Allah, saya saaaaangat bersyukur, kerana mampu bertenaga lebih lama sehingga ke petang.

Bacaan lanjut :5 Kelebihan ESP untuk Wanita Mengandung

Jom ikuti pengalaman testimoni orang lain juga.

Ramai yang telah merasai kehebatan Shaklee terutama ESP. Anda pun harus cuba. Tak cuba, tak tahu bagaimana kesannya kan?

Hanya bancuh 3 sudu setiap pagi dan anda akan rasai perbezaannya.

Saya adalah Shaklee Independent Distributor area Kuantan (penghantaran ke rumah)

dan seluruh Malaysia (melalui pos)SMS dan Watsapp : 0193816167
FB : Ida Ifaz


Pengedar Shaklee berhampiran anda:
Pengedar Shaklee Putrajaya, Selangor dan Kuala Lumpur

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge