Pengalaman Bersalin Arif (Anak No 2)

Sesekali mengimbau kenangan bersalin best juga. Anak pertama saya, saya tak sempat catatkan dalam blog. Bermula pengalaman anak kedua, saya berjaya coretkan pengalaman bersalin di blog peribadi saya.

Kini saya pindahkan ke blog ini sebagai tatapan hadiah kepada pengunjung setia blog Tip Sihat Selalu.

—————————————————————————
alamk..dah terbersalin..


hehe. apa punya tajuk dah..

memang pun..tak sangka seawal ni..
lagipun due.. 11julai 2009.

sakit pagi 30 jun 2009, ingatkan gastrik
lepas breakfast, still sakit lagi
debar dah
tengah kursus multimedia tu.. hari kedua.

minta tolong kakak seofis, kak zura ngan kak ain (terima kasih kakak2 ku..)
bawa pegi hospital.
lepas cek kat hospital..
rupanya terus kena tahan wad.
bukaan 2 cm.

terus call hubby,
minta antarkan barang baby,
kul 3, dah sakit selang 5 minit

wa.. sakit wei.

4.30petang, masuk labour room
“Ya Allah, moga selamat semuanya”
5.15 petang, air ketuban dipecahkan.

Ya Allah, sakitnya.. macam nak tertanggal nyawa.
menggigil-gigil menahan sakit..

7.30mlm.. nurse suruh panggil hubby, dah nak bersalin dah
tapi hubby terlepas saat2 tu… dia solat maghrib
7.37mlm.. baby selamat dilahirkan, (Alhamdulillah)
Air mata kegembiraan mengalir jua.
Hubby masuk, sambut baby, azankan kat situ.

WELCOME TO THE WORLD, MY SON.. Muhammad Arif bin Muhd Zulhilmi.

————————————————————————–
Gambar terkini 2014 (5 tahun)

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge