Baru 5 Hari Guna, Tak Mungkin Kesan Collagen Ini Boleh Dipercayai

Melambak Collagen sekarang dipasaran. 
Ada yang dari buah-buahan, ada dari binatang.
Tak kurang juga ada produk yang memasukkan barang terlarang dalam produk mereka.

Kenapa banyak sangat collagen dijual?
Ya. sebab permintaan yang tinggi.

Semua orang mahu kelihatan cantik. Bila kita cantik, konfiden level meningkat. Setiap kerja yang kita lakukan rasa lebih yakin dan bersemangat.

Kita nampak lebih menarik. Lebih ramai orang selesa berkomunikasi dengan kita apabila muka lebih berseri-seri dan meyakinkan


Tetapi bagaimana kita nak pilih collagen yang benar-benar selamat?

Orang kata kalau collagen yang cepat kesannya, mungkin tidak selamat. Mempunyai bahan yang berbahaya.

Betul ke?

Jom baca kesan sejenis collagen ni, dalam 5 hari dah ada perubahan.

Macam tak boleh dipercayai.

Perubahan yang dialami dalam 5 hari

Testimoni 1: Dalam 5 Hari, Muka Glowing dan Cerah

Eizmierah Mumnbabyshop:

Saya dah cuba. Makan 5 paket pun memang dah nampak kesannya..

Memang nampak glowing, cerah sikit n muka nampak berseri,

Mantop dan gebu, kulit pun rasa halus mulus

Testimoni 2: Dalam 5 Hari, Kulit makin Bersih

Sazrina Elias :
Saya dah consume 5 sachet. Hasil memang puas hati.
Kawan-kawan tegur kulit makin bersih, nampak muda & ada yang tanya ‘pakai foundation ke’ ?
Alhamdulillah.

Testimoni 3 : Dalam 5 Hari, Kulit dah tak kering, lutut dah tak sakit

Keknis Cha:
Saya dengan pengambilan 5 sacet saja dah rasa perubahan. Kulit dah tak kering, lembap je
Paling rasa perubahan lutut kanan yang problem dari kecil dah tak rasa sakit especially bangun pagi dan naik tangga.
Bergantung pada badan masing-masing, ada lambat ada cepat. 
Yang penting selamat

Testimoni 4 :Dalam 5 Hari…


Collagen Pilihan Mereka Adalah..

Shaklee Collagen Powder – Supplemen pilihan ramai yang ada 4,000mg Sisik Ikan Merah.
Ikan Merah (Red Snapper)
Ia sangat ringan – 1,000 Dalton dan mudah diserap. Lihat gambar di bawah sebagai perbandingan.
Ia ada 7 bahan utama:
  • Ekstrak biji benih Camellia Japonica
  • Ekstrak Pfaffia
  • Kolagen Ikan
  • Ekstrak kerang-kerangan
  • Lactobacillus acidophilus
  • Vitamin C 
  • Vitamin B

Kenapa Shaklee Pilih Sisik Ikan Merah untuk Jadi Bahan Utama dalam Collagen Shaklee?

Pernah tak anda terfikir, kenapa Shaklee pilih ikan merah?
Kenapa tak ikan talapia ke? Ikan sembilang ke? Opsss..ikan sembilang takde sisik…hihi
.
Sisik ikan merah adalah sumber kolagen yang SANGAT TAHAN LASAK.
Ikan merah ini hidup di lautan dalam.
Ia bertelur dan hidup bebas di sana.
Lautan dalam bebas pencemaran.

Ya. BEBAS PENCEMARAN.

Ikan merah boleh MENAHAN TEKANAN hingga 20 Paun. Bayangkan betapa melantun-lantun sisik ikan merah tu. Sebagaimana melantunnya kulit anda bila makan kolagen dari sisik ikan merah ini. ::smile emoticon::

Dan kerana itulah harga Shaklee Collagen Powder ini “sedikit mahal” berbanding kolagen berasaskan ikan talapia, buah manggis, etc. Kerana KUALITI bahannya.

Shaklee pilih hanya yang TERBAIK

Testimoni lain dengan penggunaan lebih dari sekotak Collagen Shaklee

Kesannya sangat mengagumkan kan?
Anda perlu DAPATKAN HARI INI

Pertanyaan / Order

Sila whatsapp ke 019-3816167 ( Puan Ida Ifaz) untuk pertanyaan berkenaan produk dan tempahan.

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge